Kako izgleda kada kompanije, organizacije i građani udruženim snagama rade za opšte dobro?

Priče o zajedničkim akcijama kompanija, organizacija i građana za opšte dobro i društveno odgovornim akcijama kompanija iz regiona možete pronaći u nastavku teksta. 
akcije

Preuzeto: givingbalkans.org

Različiti akteri u filantropskoj zajednici često se udružuju u zajedničkim dobrotvornim akcijama kako bi odgovorili na neku potrebu u svojoj zajednici, podržali one kojima je potrebna pomoć, skrenuli pažnju na važnu temu ili zajedno rešili neko strateški važno pitanje.

U novom pregledu vesti o dobročinstvu pisali smo upravo o takvim akcijama – o zajedničkim poduhvatima kompanija, neprofitnih organizacija i građana, partnerstvima i podršci poslovnog sektora neprofitnom sektoru i važnim pitanjima u društvu, kao i društveno odgovornim akcijama u koje se ovog oktobra svi možemo uključiti širom regiona. 

Priče o zajedničkim akcijama kompanija, organizacija i građana za opšte dobro i društveno odgovornim akcijama kompanija iz regiona pronađi u nastavku teksta. 

Sve boje Pantenola za Roze oktobar 

Kompanija Galenika organizuje veliku donatorsku aktivnost povodom obeležavanja međunarodnog Meseca borbe protiv raka dojke kroz kampanju Sve boje Pantenola za Roze oktobar, za donaciju i pomoć ženskom centru Milica za potrebe Nacionalnog centra za pružanje iskustvene podrške ženama obolelim od raka dojke i raka grlića materice.  

Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra Galenika izdvaja 20 dinara, bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni, navodi se u saopštenju Galenike. 

Uključite se u akciju do kraja oktobra i podržite borbu protiv raka dojke. 

Humanitarna akcija PerSu marketa Topli dina

PerSu market pokrenuo je 1. oktobra humanitarnu akciju Topli dinar. Akcija traje do 31. Oktobra i od svakog računa ostvarenog u PerSu marketima u ovom periodu, biće izdvojen po jedan dinar kako bi se od sakupljenog novca, kupio ogrev za 125 porodica kojima je pomoć potrebna. 

Humanitarnu akciju „Topli dinar“ organizujemo osmu godinu zaredom. Do sada smo, zajedno sa svojim sugrađanima, ugrejali 700 komšijskih domova. Ove godine, za razliku od prethodnih godina, 125 porodica će biti zbrinuto na ovakav način. Broj porodica je povećan jer ove godine slavimo 25 rođendan, ali i zbog globalne pandemije koja je dodatno otežala situaciju i sada više nego ikada želimo da se nađemo onima kojima je pomoć najpotrebnija. Taj broj može biti veći, ukoliko se više sugrađana odazove našem pozivu i da svoj doprinos. Što se više računa ostvari u PerSu marketima tokom oktobra meseca, više porodica iz našeg komšiluka će biti obezbeđeno ogrevom za celu zimu, kažu u PerSu marketima. 

Podrška obrazovanju se nastavlja – Nordeus opremio laboratorije na ETF-u 

Povodom osamnaest godina postojanja smera Softversko inženjerstvo i prijema nove generacije studenata, kompanija Nordeus je opremila laboratorije na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu najnovijim računarima i opremom koja unapređuje praktičan rad i usavršavanje novih generacija studenata. 

Sa ciljem podrške obrazovanju i povodom ovog  jubileja, Nordeus je donirao osamdeset računara i monitora Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Oprema će biti na na raspolaganju studentima zainteresovanim za istraživanje i usavršavanje u oblasti softverskog inženjerstva u sklopu nastavnih i vannastavnih aktivnosti. 

Saradnja kompanije Nordeus i Elektrotehničkog fakulteta započeta je još 2010. godine stipendiranjem najboljih studenata Softverskog inženjerstva, a 2014. je opremljena i prva laboratorija sa četrdeset i dva računara i monitora. Iste godine, zajedno su otvorili i specijalnu laboratoriju za računarsku grafiku i virtuelnu realnost, ulaganjem u opremu u vrednosti od 30.000 evra. 

Kampanja Budi tu. Budi CE za podršku obolelima od raka dojke 

Kampanjom Budi TU. Budi CE, uz novi ukus Pink grejp Cedevita će donacijom i nizom aktivnosti podržati rad udruženja za borbu protiv raka dojke u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i BiH. 

Kampanja, osim donacijskog karaktera, obuhvata niz edukativnih aktivnosti usmerenih prema psihološkoj podršci obolelima i njihovim bližnjima. Budi TU. Budi CE je nastavak Cedevita platforme Budi DOBRO. Budi CE kojoj je cilj da podstakne ljude svih generacija na brigu o sopstvenom mentalnom zdravlju. 

Donacije će u okviru kampanje biti obezbeđene udruženjima Europa Donna iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, kao i udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, kojima je cilj da raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovišu važnost rane prevencije te da pružaju informacije i podršku obolelima tokom celog procesa lečenja. 

Svoj doprinos kampanji dajete kupovinom Pink grejp Cedevite tokom oktobra. 

Kampanja Snaga je u nama 

Kompanija Salvus u saradnji s Udrugama Europa Donna i Nismo Same pokrenula je kampanju Snaga je u nama. 

Tokom oktobra, kompanija Salvus će od svake protane bočice proizvoda Solgar Skin, Nails and Hair Formula donirati 10 kuna udrugama za psihološku pomoć obolelima od karcinoma dojke, kao i za projekt besplatnog prevoza taksijem na hemoterapiju. Spomenuti proizvod biće označen prepoznatljivom ružičastom vrpcom. 

Lindex i kupci već osam godina u zajedničkoj misiji 

Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, do sada je donirala preko 100 hiljada evra u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula sa ciljem podrške borbi protiv karcinoma dojke. I ove godine, osmi put zaredom, u periodu od 3. do 16. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. 

Više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Facebook i Instagram profilima. 

Lidl donirao 1.800.000 Crvenom krstu Srbije 

Nakon što je, u periodu od 5. septembra do 5. oktobra, za svaki kupljeni proizvod iz asortimana S ljubavlju, domaće, kompanija Lidl Srbija izdvajala po 1 dinar, sakupljeno je 1.800.000 dinara i donirano Crvenom krstu Srbije. 

Zahvalni smo svim potrošačima koji su se odazvali akciji i prepoznali njen značaj. Ovom humanitarnom akcijom uspeli smo da pomognemo domaćem preduzetništvu, što je uvek važan deo našeg poslovanja, dok smo istovremeno čak 1.800.000 dinara donirali u dobrotvorne svrhe partneru koji svakodnevno brine o našim sugrađanima, izjavila je Aleksandra Mirić, CSR specijalistkinja u sektoru korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija. 

Sredstva donirana Crvenom krstu Srbije će biti iskorišćena za osnivanje Nacionalnog trening centra u kojem će se vršiti obuka za pružanje prve pomoći u slučaju srčanog zastoja, budući da podaci govore da je sve više ljudi boluje od koronarnih i povezanih bolesti. 

Osiguran školski pribor za 400 mališana putem kampanje Srcem za znanje i ništa manje 

Zahvaljujući građanima koji su se odazvali kampanji Srcem za znanje i ništa manje, kompanija Svjetlostkomerc i Udruženje Pomozi.ba osigurali su rančeve i školski pribor u vrednosti 13.963,49 KM za decu iz socijalno i ekonomski ugroženih porodica.  

Uspjeli smo obradovati oko 400 mališana i uljepšati im početak nove školske godine. Radi se o djeci čiji roditelji ili staratelji žive u jako teškim uslovima i nisu u mogućnosti osigurati im sve ono što im je potrebno za školu. Sretni smo i izuzetno zahvalni što smo ove godine imali podršku kompanije Svjetlostkomerc, te što se veliki broj građana odazvao akciji pomoći mališanima, navode iz udruženja Pomozi.ba.  

Flek Credit donirao prvo od planiranih 25 dečijih igrališta 

Finansijska kompanija Fleks kredit  poklonila je prvo od planiranih 25 dečijih igrališta u naselju Dužlak u Štipu. Prema rečima Gorana Arsova, vlasnika preduzeća, na ovaj način se deci pružaju bolji uslovi. 

Otvorili smo prvo od 25 dečijih igrališta u naselju Dužlak. Kao društveno odgovorna kompanija, planiramo da doniramo u nekoliko gradova širom Makedonije. Za mališane smo obezbedili dečiji park gde će imati priliku da se nesmetano igraju i rekreiraju. Naš cilj je da našim najmlađima obezbedimo što bolje uslove i podstaknemo na dečije osmehe. Zato nastavljamo da ulažemo kako bi imali bezbrižnu dečiju igru. Mi u Flek Credit-u znamo da je svaki osmeh važan, objašnjava Arsov. 

Limak Skoplje učešćem na Wizz Air maratonu podržao SOS Dečije selo 

Tim Limak Skoplje kompanije učestvovao je na ovogodišnjem Wizz Air maratonu, jednom od najvećih događaja u Severnoj Makedoniji, sa ciljem podrške SOS Dečijem selu u ovoj zemlji. 

Na ovaj način, prikupljeno je 155.000 hiljada denara, a kompanija Limak stekla je status SOS prijatelja. 

Ovaj maraton je značajan za takmičare, ali je ujedno i važna platforma za nas da pošaljemo poruku i podignemo svest o podršci koju je potrebno da pružimo SOS Dečijem selu Skoplje. Nadamo se da će više kompanija i pojedinaca podržati ovu organizaciju u bliskoj budućnosti, rekao je ovim povodom predsednik kompanije, Ebru Ozdemir. 

Podrška sa decu sa Daunovim sindromom 

Cambridge Clinical Laboratories Albania podržavaće u narednom periodu Fondaciju Down Syndrom Albania, tako što će finansirati polovinu troškova pregleda dece i obezbediti 20% popusta na usluge koje koriste njihovi roditelji. 

Kako kažu, na ovaj način žele da utiču na povećanje kvaliteta života i zdravstvene zaštite dece sa Daunovim sindromom i njihovih porodica. 

Verujemo da ćete naći vremena, načina i inspiracije da podržite neku od akcija koje su u toku. 

Da svake nedelje u svom inboksu pronađete priče o dobročinstvu i korisne informacije koje će vam pomoći da unapredite rad i doprinos opštem dobru, prijavite se na naš newsletter

Predstavnicima i predstavnicama poslovnog sektora u Srbiji skrećemo pažnju na istraživanje o podršci poslovnog sektora rodnoj ravnopravnosti i osnaživanju žena. Popunite upitnik na linku i pomozite nam da saznamo koliko kompanije u Srbiji podržavaju borbu za rodnu ravnopravnost, osnaživanje žena i organizacije koje pružaju podršku ženama.

Foto: givingbalkans.org

PODELITE
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin