Kompanije iz Srbije donirale 250 stabala u okviru kampanje Trka za šume

Na Savskom keju održana je “Trka za šume”, velika akcija pošumljavanja u okviru koje je zasađeno 250 stabala (100 zimzelenih i 150 sadnica platana).
Trka za šume

Preuzeto sa sajta Fondacije Ana i Vlade Divac

Najveći tim bilding događaj i serija poslovnih trka Schneider Electric Serbia Business Run, u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac i JKP “Zelenilo Beograd” pokrenuli su ove godine akciju pošumljavanja “Trka za šume”. Kampanja ima za cilj da tokom naradenih 5 godina, uz pomoć društveno odgovornih kompanija, posadi što veći broj novih stabala širom Srbije.

Pobednik “Trke za šume” je kompanija Schneider Electric, ponosni sponzor serije, koja je donirala i zasadila 100 stabala na Savskom keju. Sadnice su zasadile i kompanije koje su donirale dodatnih 150 stabala, čime je cilj za ovu godinu od 146 stabala premašen (Procter&Gamble, Syneos Health, Roche, Leitnerleitner, Belgrade Airport, Consulteer, Robert Bosch, Quadra Graphic, Manpower Group Serbia, Outsource Insurance Professionals, Julius Meinl, Hidro-Tan, Bluegrid, Restoran Amici, Esome Advertising Techologies, Codebehind, Epam Systems, Grundfos Srbija, Gazprom Serbia).

“Činjenica da smo cilj zacrtan za ovu godini premašili za nas ima i faktički i simbolički značaj. Schneider Electric je već odavno prepoznat kao lider u održivom poslovanju, ali mi se trudimo da se ne oslanjamo na već stečeni imidž već da tu lestvicu podižemo, neprekidno. Svaku priliku koristimo da pošaljemo poruku da svako od nas može, mora i treba da čini, i više od onoga što je zamišljeni optimum,” izjavio je Dragoljub Damljanović direktor Schneider Electric Hub u Srbiji.

Uroš Delić, menadžer projekata u Fondaciji Ana i Vlade Divac je saradnju na kampanji “Trke za šume” objasnio rečima: “Naša dugogodišnja saradnja se sa podrške stipendistima ove godine okrenula temama ekologije i sadnje šuma kao sjajan način da motivišemo kompanije i sve zaposlene i trkače koji učestvuju na Business Run-u. I danas imamo sjajan rezultat u broju zasađenih sadnica. Premašeni cilj nam daje podstrek da ćemo iduće godine imati još bolji rezultat”.

Veroljub Zmijanac, direktor serije Serbia Business Run je povodom akcije rekao: “Nikada naše trke biznis serije nismo videli samo kao jednodnevne sportske igre zaposlenih, već i kao platformu da kompanijski sport iskoristimo za veće dobro. Danas slavimo nešto što će ostati iza nas, za Beograd i žitelje u njemu – našu prvu SBR šumu. Zahvalan sam Schneider Electricu i 19 kompanija koje su donirale barem jedno stablo, bez kojih ova šuma ne bi postojala. Pred nama je zadatak da napravimo model održivog sportskog događaja, da taj model ne čuvamo za sebe, već da damo primer kako bi sutra mnogi sportski događaji u zemlji postali zeleni.”

Zimzelena stabla su se sadila u području parka, a platani uz stazu prema ulici. Savski kej je ovako dobio odrasla stabla koja će pružati čist vazduh i hlad. Organizatori kampanje “Trka za šume” naglasili su da je ovogodišnja sadnja usmerena na grad Beograd, a plan za naredne godine je da se pošumi što više lokacija širom Srbije kroz želju da se donacije usmere na moto jedan trkač – jedno drvo. Krajnji cilj ove kampanje je da društveno najodgovornije kompanije kroz svoje donacije doprinesu da se do kraja 2025. godine zasadi 100.000 stabala i time značajno promeni ekološka slika naše zemlje.

Foto: Fondacija Ana i Vlade Divac

PODELITE
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Share

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin