Od nastanka portala 2005. godine, sa idejom da eKapija bude „dnevna navika uspešnih”, namera je bila ponuditi korisnicima odnos uzajamnog partnerstva, na obostrano zadovoljstvo.
Danas, partnera je više nego ikad: uz pomoć servisa eKapije, oni dobijaju značajne, pravovremene i tačne informacije o dešavanjima u svetu biznisa i u najbližem poslovnom okruženju.
Informativni servisi eKapije – klasične medijske forme, zatim, najpotpunije informacije o aktuelnim tenderima, pa katalog firmi, baza pravnih propisa, sve do informacija o vanredno iskrslim poslovnim šansama, o dostupnim grantovima i o drugim izvorima finansiranja – pomažu hiljadama preduzeća u Srbiji, u Bosni i Hercegovini, u Crnoj Gori, ali i u drugim zemljama, da dodatno unaprede svoje poslovanje. Portal je osmišljen tako da poslovnim ljudima pruži taj početni korak prednosti, ispred takmaca.
eKapija je regionalna priča: na širem tržištu sa što manje granica, u prostranoj kući sa većim brojem prozora, jasnije se vidi svetlo nebo i zelena grana poslovnog boljitka. Osim za matični sajt za Srbiju www.ekapija.com (www.ekapija.rs) – sa kojeg se vesti prevode i na engleski i na nemački jezik – poseban sadržaj pravi se za sajtove me.ekapija.com i ba.ekapija.com, namenjene crnogorskoj, odnosno bosanskohercegovačkoj publici.
Izuzetno popularan i tradicionalan medijski proizvod eKapije predstavlja Dnevni poslovni bilten. Radnim danima popodne, a ponedeljkom i rano izjutra, bilten se šalje na imejl adrese pretplatnika. Poseban kvalitet dnevnog biltena je njegova prilagođenost poslovnim potrebama i interesovanjima konkretnog korisnika, tako da svako dobija priliku da pročita ono što ga zanima i što mu za biznis treba. Osim dnevnog, postoji i veoma popularan i najkvalitetnijim prilozima ispunjen nedeljni poslovni bilten, “7 dana”, koji u elektronsko poštansko sanduče stiže sredom.
I na portalu postoji servis prilagođen svakom korisniku ponaosob – Moja eKapija – gde se u bilo kom trenutku mogu pogledati usko profilisane vesti i tenderi od interesa za pretplatnika.
Na eKapiji se, tako, od postanka, 2005. godine trude da uspostave što pametniji mogući sistem, koji radi za korisnike – i sve upravo da bi opravdali željeni i ostvareni status dnevne navike uspešnih.
Šta je postignuto?
Više od 20.000 korisnika sistema (najuticajniji ekonomski internet portal u regionu).
Kontinuiran rast broja pretplatnika iz godine u godinu.
Prosečna čitanost – više od 1.150.000 pregledanih dokumenata na mesečnom nivou.
Poverenje korisnika, jer je koeficijent obnove pretplate veći od 87%.
Prosečna godišnja produkcija dokumenata: 46.000 vesti i izveštaja, 190.000 tendera.
Broj privrednih i pravnih subjekata u bazi: više od 430.000.
Regionalno prisustvo je bitna odrednica daljeg razvoja: osim poslovanja u Srbiji, u BiH i u Crnoj Gori, u pripremi su nastupi i u drugim zemljama regiona.